VCI-lid worden?

Dat kan via een van beide formulieren onderaan de pagina.

• Formulier 1 is voor een lidmaatschap zonder meer, ad €20 per jaar.
  • Formulier 2 is voor een lidmaatschap plus een ‘actievolkje’ alleen bedoeld voor (recente) basiscursisten.
    Kijk eerst hier voor de voorwaarden!

Men wordt lid tot wederopzegging. Opzegging van het lidmaatschap moet vóór 1 december bij ons binnen zijn. Bij opzegging ná 1 december wordt het lidmaatschap automatisch met een jaar verlengd en wordt de contributie in rekening gebracht.

• Adreswijzigingen etc. graag zo snel mogelijk doorgeven aan de ledenadministratie.
  • Wil je alle drie de emailadressen: ledenadmin@verenigingvancarnicaimkers.nl, secr@verenigingvancarnicaimkers.nl, penn@verenigingvancarnicaimkers.nl  opnemen in je adresboek? Dan raken informatieve VCI-berichten en nieuwsbrieven niet in de map met ongewenste mail.

Formulier 1: Aanmelden lidmaatschap VCI

Formulier 2: Aanmelden ‘Volkjesactie’ (lidmaatschap VCI met actievolk)Lees eerst de voorwaarden
LET OP: AANMELDEN VOOR EEN ACTIEVOLK in 2024 UITERLIJK 31 mei.

Neem bij vragen contact op met de secretaris of maak gebruik van het contactformulier.